Sievi Capital Oyj: Pasi Kohmo aloitti Indoor Groupin toimitusjohtajana

Lehdistötiedote 14.12.2018 klo 9.00

Pasi Kohmo aloitti Indoor Groupin toimitusjohtajana

Indoor Group Oy sai uuden toimitusjohtajan. Samalla yhtiössä toteutettiin osakeanti, jolla yhtiö sai uusia omistajia.

Pasi Kohmon nimitys toimitusjohtajaksi julkistettiin 23. elokuuta, ja hän aloitti uudessa tehtävässään perjantaina 14.12.

”Indoor Groupin ketjut Asko ja Sotka ovat kaikille tuttuja suomalaisia kodin sisustamisen osaajia. On hienoa päästä uudessa vaiheessa kehittämään hienoja brändejä yhdessä henkilöstön kanssa. Tavoitteenamme on tehdä Indoor Groupista kodin sisustamisen markkinajohtaja Suomessa ja Virossa”, sanoo toimitusjohtaja Pasi Kohmo.

Indoor Group -konsernin emoyhtiössä Indoor Group Holdingissa on samalla toteutettu osakeanti. Osakeannin myötä yhtiöön tuli uusina omistajina mukaan Indoor Groupin toimitusjohtaja Pasi Kohmo sekä yhtiöstä riippumattomia hallituksen jäseniä. Samassa yhteydessä Sievi Capital ja yhtiön muut osakkeenomistajat ovat konvertoineet osan yhtiölle myöntämistään osakaslainoista osakkeiksi. Osakeantijärjestelyn toteutumisen jälkeen Sievi Capitalin omistus Indoor Group Holding Oy:ssä on 58,0 %.

Sievi Capital Oyj, toimitusjohtaja Päivi Marttila, puh. 0400 285 358
Indoor Group Oy, toimitusjohtaja Pasi Kohmo, puh. 050 331 7015

Indoor Group on johtava kodin huonekalujen ja sisustustuotteiden vähittäiskauppias Suomessa ja Virossa. Asko-ketjulla on 35 myymälää Suomessa ja viisi Virossa, Sotka-ketjulla 50 myymälää Suomessa sekä viisi Virossa.

Sievi Capital on pörssilistattu (Nasdaq Helsinki) pääomasijoitusyhtiö, joka tekee sijoituksia pieniin ja keskisuuriin suomalaisiin yrityksiin. Sievi Capital on kohdeyritysten johdon ja kanssaomistajien kumppani, joka aktiivisena omistajana tukee kohdeyritysten kasvua, tuloksellisuutta ja arvon rakentamista.