Indoor Groupin toimitusjohtaja vaihtuu

Lehdistötiedote 12.11.2019 klo 10.00

Indoor Groupin toimitusjohtaja vaihtuu

Indoor Groupin hallitus on nimittänyt yhtiön väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi hallituksen puheenjohtaja Juha Saarisen 1.12.2019 alkaen. Pasi Kohmo jatkaa yhtiön toimitusjohtajana 30.11.2019 saakka. Hallitus on käynnistänyt hakuprosessin uuden toimitusjohtajan valitsemiseksi.

Hallitus haluaa kiittää Pasi Kohmoa hänen panoksestaan yhtiön hyväksi. Hänen toimitusjohtajakaudellaan Indoor Group on edelleen kehittänyt resurssointia sekä sisäisiä prosessejaan, joiden odotetaan parantavan toiminnan tehokkuutta pitkällä aikavälillä.

Indoor Group Oy, hallituksen puheenjohtaja Juha Saarinen, puh. 040 513 9473
Sievi Capital Oyj, toimitusjohtaja Päivi Marttila, puh. 0400 285 358

Indoor Group on johtava kodin huonekalujen ja sisustustuotteiden vähittäiskauppias Suomessa ja Virossa. Konserniin kuuluvat Suomessa ja Virossa toimivat vähittäiskauppaketjut Asko ja Sotka sekä sohvatehdas Insofa Oy.

Sievi Capital on pörssilistattu (Nasdaq Helsinki) pääomasijoitusyhtiö, joka tekee sijoituksia pieniin ja keskisuuriin suomalaisiin yrityksiin. Sievi Capital on kohdeyritysten johdon ja kanssaomistajien kumppani, joka aktiivisena omistajana tukee kohdeyritysten kasvua, tuloksellisuutta ja arvon rakentamista.