RAPALA VMC OYJ: TILINPÄÄTÖS JA MUUT VUODEN 2022 RAPORTIT ON JULKAISTU

RAPALA VMC OYJ, Tilinpäätös ja toimintakertomus, 2.3.2023 klo 18.00 EET

Rapala VMC Oyj:n tilinpäätös, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, kestävän kehityksen raportti ja palkitsemisraportti vuodelta 2022 on julkaistu tämän pörssitiedotteen liitteinä.

Nämä julkaisut ja muuta sijoittajainformaatiota on saatavilla konsernin internetsivuilla osoitteessa www.rapalavmc.com suomeksi ja englanniksi.

Rapala VMC Oyj julkaisee tilinpäätöksen European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisesti. ESEF-vaatimusten mukaan konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä. XBRL-merkinnät eivät ole kuuluneet tilintarkastuksen piiriin.

Helsingissä, 2.3.2023

RAPALA VMC OYJ

Louis d’Alançon

Hallituksen puheenjohtaja ja toimitusjohtaja

Lisätietoja antaa:

Tuomo Leino, sijoittajasuhteet, +358 9 7562 540

Jakelu: Nasdaq Helsinki ja keskeiset tiedotusvälineet

Rapala VMC Oyj:stä

Rapala VMC -konserni on maailman johtava kalastusvälineyritys ja globaali markkinajohtaja uistimissa, kolmihaarakoukuissa ja kalastukseen liittyvissä veitsissä ja työkaluissa. Konsernilla on myös vahva maailmanlaajuinen markkina-asema muissa urheilukalastuksen tuotekategorioissa ja Rapala VMC:n jakeluverkosto on alan kattavin. Päätuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa, Ranskassa, Virossa ja Isossa-Britanniassa. Rapala VMC -konsernin brändiportfolioon kuuluu alan johtava brändi, Rapala, ja muita maailmanlaajuisesti tunnettuja brändejä kuten VMC, Sufix, Storm, Blue Fox, Luhr Jensen, Williamson, Dynamite Baits, Mora Ice, StrikeMaster, Marttiini, Peltonen ja 13 Fishing Yhdysvaltain ulkopuolella sekä Okuma Euroopassa. Konsernin liikevaihto vuonna 2022 oli 274 miljoonaa euroa ja se työllistää noin 1 700 henkilöä noin 40 maassa. Rapala VMC Oyj:n osakkeella on käyty kauppaa Nasdaq Helsingissä vuodesta 1998.

rapala-vmc-oyj-tilinpaatos-2022.pdf
rapala-vmc-oyj-selvitys-hallinto-ja-ohjausjarjestelmasta-202.pdf